سوالات متداول


روان درمانی تحلیلی چیست؟

”روان درماني تحليلی“ نوعي روان درمانی طولانی مدت است كه خاستگاهِ آن روانكاوی است، بطوريكه همه روان درمانگران تحليلی بر اساس مفروضه های بنيادين روانكاوی به درمان مراجعين می پردازند. روان درمانی تحليلی برای طيف وسيعی از موقعيت هاي روانشناختی از جمله اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، وسواس، پرخوری يا كم خوری های عصبی، ترس از مرگ، مشكلات ارتباطی و  يافتن معنا در زندگی كاربرد دارد.

مزیت های روان درمانی آنلاین

الف- ایرانیان خارج از کشور و ساکن در شهرستان ها برای یافتن روان تحلیل گر حرفه ای و توانمند که هم زبان و هم فرهنگ آنها باشند دچار مشکلاتی هستند. ساتیا این امکان را فراهم کرده که فاصله مانعی جدی برای یافتن این کمک تخصصی بوجود نیاورد.
ب- سال ها است که متخصصین روان تحلیل گر برای روان درمان گری آنلاین (online psychotherapy) کار تخصصی و پژوهشی انجام داده اند. و در حال حاضر این روش درمانی یک روش پذیرفته شده در اکثر مجامع علمی می باشد.
ج- مراجعه به روان تحلیل گر در شهرهای بزرگ مستلزم اتلاف وقت، هزینه و جابجایی در مسیرهای پر ترافیک است که روش روان درمانی آنلاین می تواند این مساله را کاهش دهد.
د- ارتباط آنلاین جزیی از زندگی انسان معاصر است و به همین ترتیب استفاده روان درمانی از فضای آنلاین برای تحلیل و درمانی موضوعی دور وغریب نیست.

درمانگران چگونه انتخاب می شوند؟

روان تحلیل گران مرکز روان درمانی تحلیلی ساتیا داری تحصیلات اکادمیک در یکی از شاخه های روانشناسی (بالینی، عمومی، سلامت) از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی هستند. مهم ترین مزیت روان تحلیل گران مرکز روان درمانی تحلیلی ساتیا داشتن استاندارد بالای روان تحلیل گری بر طبق مولفه های بین المللی است. روان تحلیل گران مرکز روان درمانی تحلیلی ساتیا علاوه بر تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت مجزا در انیستیتو های تحلیلی دوره های مطالعاتی روانکاوی و روان درمانی تحلیلی را گذرانده اند و دارای تجارب بالینی متعددی هستند که این افراد را از بقیه فعالان در حوزه روان تحلیل گری و روان درمانگری متمایز و برجسته می سازد.

مدت زمان و هزینه هر جلسه چقدر خواهد بود؟

مدت زمان هر جلسه تحلیلی بسته به رویکرد نظری تحلیلگر، ۴۵ دقیقه یا ۵۰ دقیقه است و هزینه هر جلسه بر اساس ویزیت تعیین شده از طرف روان تحلیل گر و با توافق مراجع کننده خواهد بود.

راههای ارتباطی

شما می توانید از طریق وب سایت ساتیا (www.satya-psychoanalytic.com)، ایمیل (satyaeclinic@gmail.com) و شماره تلفن (۰۹۰۲۹۸۷۰۹۹۰) می توانید با مدیر داخلی سایت تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام خود را بگذارید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار، خواندنی ها و دیدنی ها می توانید ما را در اینستاگرام به آدرس satyapsychoanalytic دنبال کنید و یا در خبرنامه ساتیا عضو شوید.

هزینه جلسات:

هزینه جلسات تحلیل به صورت توافقی بین روان تحلیل گر و مراجع تعیین خواهد شد. 

نحوه پرداخت؟

پرداخت های آنلاین از طریق درگاه پرداخت زرین پال امکان پذیر است. ما شما را تشویق می کنیم تا با مجموعه زرین پال آشنا شوید.
همچنین شما می توانید پس از واریز وجه از طریق دستگاه های خود پرداز، موبایل بانک و یا اینترنت بانک تصویر فیش واریزی و یا تاریخ و شماره پیگیری پرداخت را برای ما از طریق آپلود کردن در ناحیه کاربری خود در سایت در اختیار روان تحلیل گر خود قرار بدهید.

آیا می توانم برای فرد دیگری وقت جلسه بگیرم و یا پرفایلی بسازم؟

خیر، به چند دلیل این کار نامناسب است:
الف- با توجه به اختلاف زمانی ممکن است که تنظیم جلسات با عدم هماهنگی همراه شود.
ب- فضای شخصی و حریم خصوصی هر مراجعی به نام خودش است و فرد دیگری، نباید با اسم و یا شناسه دیگری وارد سایت شود. چنانچه شناسه و گذر واژه شما در اختیار فرد دیگری باشد مسئولیت و عواقب احتمالی آن به عهده ساتیا نمی باشد.
ج- پیگیری و درخواست اولیه جلسات از وظایف مراجع کننده است و همچنین نشان دهنده تمایل و اشتیاق وی برای دریافت کمک تخصصی است.

آیا فاکتورها را فرد دیگری می تواند از طریق حساب کاربری من پرداخت کند؟

این امر در اختیار خود مراجع کننده است ولی ما پیشنهاد می کنیم که اطلاعات حساب کاربری و همچنین اطلاعات پرداخت شما در اختیار فرد دیگری قرار نگیرد و خودتان اقدام به پرداخت نمایید.

چنانچه پرداخت اینترنتی ناموفق بود و مبلغ از حساب من کم شد چطور می توانم پیگیری کنم؟

مبلغ کسر شده در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد پس از زمانی کوتاهی از طرف بانک به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. اما چنانچه پس از گذشت زمان مبلغ برگشت داده نشد لطفا با شماره (۰۹۰۲۹۸۷۰۹۹۰) و یا با ایمیل (satyaeclinic@gmail.com) با مدیر داخلی سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود. ارائه شناسه و تاریخ پرداخت ما را در جهت راهنمایی شما کمک خواهد کرد.

آیا برای دریافت خدمات از ساتیا و یا درخواست جلسه تشخیصی باید در سایت عضو بشوم؟

بله، اما چانچه و یا به هر دلیلی این کار برای شما سخت بود می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۰۲۹۸۷۰۹۹۰ و یا ایمیل (satyaeclinic@gmail.com) مدیر داخلی مرکز روان درمانی تحلیلی ساتیا را مطلع سازید تا شما را همراهی کند.

آیا در تمام ساعات شب و روز امکان گرفتن مشاوره و یا جلسه درمانی وجود دارد؟

خیر، جلسه تشخیصی و همین طور جلسات تحلیل به صورت منظم و با برنامه ای از پیش تعیین شده قابل برگزار شدن است. روان تحلیل گر و مراجع می بایست زمان مشترک، ثابت و مناسبی را برای جلسات با هم تنظیم کنند.

اطلاعات من در اختیار چه کسانی قرار خواهد گرفت؟

اطلاعات شما در ۳ سطح قابل دسترسی خواهد بود

سطح اول : که شامل درخواست جلسه تشخیصی، اطلاعات شناسایی (اطلاعاتی که در صفحه پروفایل خود پر می کنید) و اطلاعات مربوط به پرداخت های مالی شما خواهد بود، در دسترس مدیر داخلی سایت و مدیر عامل ساتیا و بعد از مشخص شدن روان تحلیل گر در دسترس روان تحلیل گرتان خواهد بود.

سطح دوم: پس از تنظیم جلسه تشخیصی و برگذاری آن اطلاعات مربوط به این جلسه بین به روان تحلیل گری تعیین شده انتقال خواهد یافت. انتقال این اطلاعات به صورت گفتگوی حضوری، تلفنی ویا آنلاین خواهد بود و در هیچ جایی از فضای مجازی و در وب سایت ساتیا ثبت نخواهد شد.

سطح سوم: اطلاعاتی که بین شما و روان تحلیل گرتان مورد تبادل قرار خواهد گرفت، به صورت محرمانه خواهد بود و بر طبق اصل راز داری و حریم خصوصی در دسترس هیچ کسی قرار نمی گیرد. همچنین این اطلاعات در هیچ جایی از فضای مجازی و در وب سایت ساتیا قرار نخواهد گرفت.

چگونه می توانم اطمینان کنم ؟

رزومه حرفه ای متخصصان مرکز روان درمانی تحلیلی ساتیا در بخش همکاران سایت موجود است و شما از این طریق می توانید از تحصیلات و سابقه حرفه ای ما مطلع شوید. ما سعی کرده ایم از بین متخصصین روان تحلیل گر بهترین ها را انتخاب کنیم. مبنای این انتخاب، تحصیل مستقل از فضای دانشگاهی در انیستیتو های معتبر داخلی و خارجی است که سه رکن تحصیل، تحلیل فردی و سوپرویژن را گذرانده و یا می گذرانند.

طراحی، برنامه نویسی و پشتیبانی فنی سایت بر عهده استودیو طراحی وب سایت دکمه  بوده. استودیو طراحی وب سایت دکمه یکی از خلاق ترین و حرفه ای ترین طراحان وب سایت هستند و چونکه ما اهمیت بالایی برای محیط امن، کارآمد و زیبا برای مراجعه کنندگان به ساتیا قائل هستیم از کمک و همراهی استودیو طراحی وب سایت دکمه استفاده می کنیم.

تصور ما بر این است که چه از نظر حرفه ای و کیفیت کار تحلیلی و درمانی و چه از نظر کار پشتیبانی و فنی وب سایت (که اکنون به صورت کلینیک مجازی مشغول به فعالیت است) با دقت بهترین ها را انتخاب کرده ایم تا مسیری رو به رشد را طی کنیم و خدماتی در بالاترین سطح به همراهان و مراجعه کنندگان خود ارائه دهیم.